یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

نماينده مجلس به صورت مشروط قانع شد

نماينده مردم تهران از توضيحات وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در خصوص اقدامات اين وزارتخانه براي توسعه شبكه ملي اطلاعات به صورت مشروط قانع شد.

به گزارش «تابناك» به نقل از خانه ملت، در نشست علني امروز (سه شنبه، ۲۴ آبان ماه) مجلس شوراي اسلامي سوال ملي مجتبي رضاخواه، احمد اميرآبادي فراهاني و تعدادي ديگر از نمايندگان از وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در خصوص اقدامات اين وزارتخانه براي توسعه شبكه ملي اطلاعات مطرح شد كه نهايتا نماينده مردم تهران به نمايندگي از سوال كنندگان از توضيحات زارع پور به صورت مشروط قانع شد.

مقالات بيشتر:وكيل پايه يك دادگستري تهران

رضاخواه گفت: از وزير ارتباطات و اطلاعات مي‌خواهم ظرف مدت سه ماه مشكلات كسب وكار‌هاي اينترنتي را برطرف كرده و شرايطي را فراهم كنند تا اين كسب و كار‌ها بتواند در شبكه ملي اطلاعات و پيام رسان‌هاي داخلي فعاليت كنند.

روح اله عباس پور در تشريح سوال مجتبي رضاخواه، احمد اميرآبادي فراهاني و ۷۴ نفر از نمايندگان از وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، گفت: اقدام وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات براي توسعه شبكه ملي اطلاعات محور سوال نمايندگان بوده است.

سخنگوي كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: در اجراي ماده ۲۰۷ آئين نامه داخلي مجلس شوراي اسلامي سوال فوق در جلسه رسمي مورخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ و همچنين ۹ آبان سال جاري با حضور اعضاي كميسيون، نمايندگان سوال كننده و وزير مربوطه مطرح و پس از استماع نظرات طرفين و نظر به عدم اقناع نمايندگان سوال كننده از پاسخ‌هاي ارائه شده وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات كميسيون قلمرو سوال را ملي تشخيص داد.

مقالات ديگر:تعمير سه تار غرب تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.