یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

رئيس سازمان سنجش بايد پاسخگوي حواشي كنكور ۱۴۰۱ باشد

خبرگذاري صدا و سيما:سخنگوي كميسيون آموزش، تحقيقات و فناوري مجلس با اشاره به نشست عصر فرداي اين كميسيون در حضور رئيس سازمان سنجش، گفت: مجلس و كميسيون آموزش در كنار دانش آموزان است و رئيس سازمان سنجش بايد پاسخگوي حواشي كنكور ۱۴۰۱ باشد.

مقالات بيشتر:وكيل قتل غرب تهران

رئيس سازمان سنجش بايد پاسخگوي حواشي كنكور ۱۴۰۱ باشدبه گزارش خبرگزاري صدا وسيما به نقل از خانه ملت رضا حاجي پور با اشاره به وجود برخي نارضايتي‌ها نسبت به نحوه برگزاري كنكور سال ۱۴۰۱، عنوان كرد: مجلس به ويژه كميسيون آموزش، تحقيقات و فناوري پيگير نحوه برگزاري آزمون خواهد بود و دانش آموزان از اين بابت نگراني نداشته باشند.

نماينده مردم آمل در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه اجازه نخواهيم حقي از كسي در راستاي برگزاري كنكور ضايع شود، افزود: ارائه گزارش رئيس سازمان سنجش آموزش كشور در خصوص اقدامات انجام شده آن سازمان در برگزاري كنكور سال ۱۴۰۱ در برنامه كميسيون آموزش قرار دارد و رئيس سازمان سنجش بايد در خصوص برخي اعتراضات دانش آموزان در خصوص كنكور پاسخگو باشد.

وي تصريح كرد: مجلس و كميسيون آموزش در كنار دانش آموزان است و پيگير تمامي تخلفات احتمالي رخ داده در برگزاري كنكور ۱۴۰۱ خواهيم بود.

سخنگوي كميسيون آموزش، تحقيقات و فناوري مجلس با تأكيد بر اينكه صحت آزمون و درستي آن براي همگان از اهميت بالايي برخوردار است، اضافه كرد: بروز برخي نارسايي از جمله قطعي اينترنت و انتشار تصويري از دفترچه آزمون در فضاي مجازي و يا استفاده از وسيله‌هاي غيرمجاز در حين آزمون به هيچ عنوان قابل قبول نيست و اين موضوعات پيگيري خواهد شد.

مقاالت ديگر:باغ تالار جاجرود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.