شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

دستگيري قاتل بانوي ايرانشهري در كمتر از يك ساعت

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان از دستگيري عامل قتل بانوي ايرانشهري دركمتر از يك ساعت در اين شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاري فارس از زاهدان، سردار احمد طاهري امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار كرد: ساعت 0930مورخ 29مهرماه در پي اعلام خبر يك مورد درگيري منجر به قتل بانوي در يكي از محلات شهرستان ايرانشهر بلافاصله ماموران انتظامي به محل وقوع اعزام شدند.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان افزود: با توجه به حساسيت موضوع بلافاصله طرح مهار جهت دستگيري قاتل در سطح شهرستان به اجراء در امد.

مقالات بيشتر:وكيل كلاهبرداري اينترنتي

اين مقام ارشد انتظامي تصريح كرد: با حضور ماموران پليس در صحنه و بررسي هاي اوليه مشخص شد شوهر مقتول بعد از درگيري لفظي با خانم خود، با ضربات چاقو او ا به قتل رسانده و از صحنه جرم متواري شده است.

سردار طاهري گفت؛ با رصد و تلاش گسترده ماموران انتظامي محل اختفاء اين قاتل در يكي از محلات شهرستان ايرانشهر شناسايي و كمتر از يك ساعت دستگير شد.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان با بيان اينكه قاتل اين بانوي ايرانشهر همسر مقتول بود است بيان داشت: مقتول انگيزه اين اقدام شوم را يك سري اختلافات خانوادگي عنوان نمود و پس ازتشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

وي همچنين از كشف 48 هزارليتر سوخت نفت كوره قاچاق در استان خبر داد.

سردار احمد طاهري اظهار داشت؛ طرح تشديد مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگيري از هدر رفت سرمايه هاي ملي در محورهاي مواصلاتي و نقاط مختلف استان سيستان و بلوچستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان تصريح كرد: در اين راستا ماموران انتظامي شهرستان " سيب و سوران" و "پليس امنيت اقتصادي" در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده هاي نفتي با انجام كار اطلاعاتي و بهره گيري از شيوه هاي پليسي در حين گشت زني و ايست بازرسي در سطح محورهاي مواصلاتي، طي چند عمليات موفق به شناسايي دو محموله قاچاق سوخت شدند.

 فرمانده انتظامي استان با اشاره به توقيف دو دستگاه كاميون تانكردار افزود: در بازرسي هاي به عمل آمده از خودروي هاي مذكور، بيش از 48 هزار ليتر مواد سوختي قاچاق ازنوع نفت كوره و فاقد مدارك قانوني كشف شد.

سردار طاهري تصريح كرد: كارشناسان ارزش كشفيات قاچاق مكشوفه را بيش از 16 ميلياردريال برآورد كردند و همچنين متخلفان دستگير شده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

وي با تأكيد بر برخورد قاطعانه پليس با قاچاق كالا و سرمايه هاي ملي، بيان داشت: پديده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد كشور زمينه ساز جرايم ديگري در سطح جامعه مي شود و مقابله با آن يكي از اولويت هاي كاري پليس به شمار مي رود.

مقالات ديگر:فينگر فود غرب تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.