شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

طغيان آمار مسموميت الكلي در شهرستان محلات

 

سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان محلات: متاسفانه طي روز‌هاي اخير ميزان مراجعات بر اثر مسموميت الكلي به اورژانس در محلات رو به افزايش است.

طغيان آمار مسموميت الكلي در شهرستان محلاتبه گزارش خبرگزاري صدا و سيماي مركز اراك؛ سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: متاسفانه طي روز‌هاي اخير ميزان مراجعات بر اثر مسموميت الكلي به اورژانس در محلات رو به افزايش است.

مقالات بيشتر:وكيل پايه يك دادگستري تهران

خانم دكتر ولي افزود: احتمال يك طغيان جديد از مسموميت الكلي به دليل وجود متانول در اين مشروبات وجود دارد و لازم است افراد از مصرف هرگونه الكل پرهيز كنند چرا كه ممكن است همچون ادوار گذشته، از سوي برخي افراد سودجو جان شهروندان به مخاطره بيافتد.

سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان محلات با تاكيد به مراقبت خانواده‌ها نسبت به فرزندان و جوانان گفت: متاسفانه در روز‌هاي اخير شاهد موارد متعددي از افرادي كه به دليل مسموميت با الكل به اورژانس بيمارستان مراجعه كرده بودند هستيم و همچنين شاهد هستيم كه افرادي كه به دنبال مصرف الكل، رفتار‌هاي پرخطر همچون؛ نزاع و درگيري و چاقو خوردگي و تصادفات رانندگي از خود بروز ميكنند، افزايش يافته كه اين موارد ميطلبد خانواده‌ها بيشتر نسبت به مخصوصا نوجوانان و فرزندانشان كنترل داشته باشند تا بتوانيم اين آمار را كاهش بدهيم و خداي نكرده شاهد اتفاقات ناگواري در اين زمينه نباشيم.

خانم دكتر ولي گفت: اين افراد در صورت مصرف هرگونه مواد الكلي با مشاهده علائمي مانند سرگيجه، تهوع، سردرد، اختلال بينايي، سريعا به اورژانس مراجعه كنند.

مقالات ديگر:وكيل پايه يك دادگستري در آذربايجان غربي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.