شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

متقاضيان كارت ملي هوشمند تا كي بايد منتظر بمانند؟

رييس سازمان ثبت احوال كشور گفت: از اواخر دي سال جاري تاكنون ۲ ميليون قطعه كارت هوشمند ملي صادر و به متقاضيان تحويل شده است.

به گزارش ديارجنوب، هاشم كارگر رييس سازمان ثبت احوال كشور گفت:با فعال‌سازي مجدد خط صدور كارت هوشمند ملي در دو ماهه اخير و با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي داخلي در روند توليد، از اواخر دي تاكنون بيش از ۲ ميليون قطعه كارت هوشمند ملي صادر شده است.

در راستاي سياست‌ها و برنامه‌هاي دولت مردمي براي خدمتگزاري و خدمات‌دهي مناسب و بهينه به مردم، به سرعت در مسير ايفاي تعهدات پيشين خود هستيم و با حمايت‌هاي وزير كشور و همت همكاران سازمان، ضمن راه‌اندازي دوباره توليد كارت هوشمند ملي، برنامه‌ريزي لازم براي صدور و ارائه كارت به تمامي متقاضيان كارت هوشمند ملي كه در گذشته موفق به تكميل ثبت نام خويش شده‌اند و بيش از ۱۰ ميليون نفر هستند قبل از پايان نيمه اول سال ۱۴۰۱ آن را دريافت خواهند كرد.

مقالات بيشتر:وكيل غرب تهران

معاون وزير كشور ادامه داد: با بسيج توانمندي‌هاي داخلي ضمن بهره‌گيري از توان و تخصص داخلي كشور، امروز از اندوخته خوبي در فناوري و دانش توليد كارت هوشمند ملي با بالاترين كيفيت ممكن برخورداريم و در اين امر مي‌تواند نمونه‌اي از شناخت امكانات، توانمندي‌ها و دانش موجود در كشور جهت تبديل تهديد به فرصت باشد.

وي گفت: نگاه تحولي به انجام امور و مسائل كشور كه از سياست‌هاي اصلي دولت سيزدهم است و جزء راهبردهاي اساسي سازمان ثبت احوال كشور است تا بتوان با بهره‌وري بيشتر نسبت به انجام تكاليف و وظايف مربوطه اقدام كرد. / ايرنا

مقالات ديگر:وكيل كيفري در اروميه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.